martes, febrero 27, 2007

JUTGE I PART

“LA CÚPULA DE FGV NO HA FET MÉS QUE REPRODUIR LA VEU DEL SEU AMO”La candidata a la presidència de la Generalitat, Glòria Marcos, asseguraque “després del paper que els alts càrrecs de FGV van jugar amb les seusdeclaracions a la comissió d’investigació, forçant els arguments peradaptar-los a les conclusions preestablertes pel PP, ja no se’ls creuningú”La Coordinadora d’Esquerra Unida del País Valencià considera que lainvestigació interna de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana “no técap valor” per esbrinar les raons del tràgic sinistre de la línia 1 delmetro. Per això, reclama a la cúpula de FGV que “encarrega unainvestigació independent per poder tenir el màxim d’informació contrastadapossible”.Marcos creu que després del paper que els alts càrrecs de FGV van jugaramb les seus declaracions a la comissió d’investigació “forçant elsarguments per adaptar-los a les conclusions preestablertes pel PartitPopulaR, ja no se’ls creu ningú”.“No es pot ser, alhora, jutge i part, perquè amb la investigació està enjoc el seu lloc de feina i la dels seus superiors a la conselleria”.Marcos insisteix que la cúpula de FGV “no ha fet més que reproduir la veudel seu amo” assumint les conclusions “de ciència ficció imposades” pel PPa Les Corts “d’altra manera ja haurien dimitit deixant al descobert que elmuntatge del PP és una gran mentida”.Glòria Marcos assegura que “la única manera de conèixer les vertaderescauses de l’accident i, per tant, depurar les imprescindiblesresponsabilitats polítiques, és que un organisme independent amb mitjanssuficients investigue l’accident perquè la comissió de Les Corts ja vamveure per a que va servir”“No es pot concloure que la culpa és de la velocitat sense estudiar perquèno hi havia les balises necessàries per reduir-la de manera automàtica”La candidata del Compromís a la presidència de la Generalitat reclama aCamps que reba a les víctimes “d’un cop per totes” i que done la cara “jaque no ho va fer a Les Corts i ara s’amaga de les víctimes perquè nosabria com explicar que Garcia Antón continue sent el consellerd’infrastructures i no haja hagut cap canvi a la cúpula de FGV”